Tijdens de danexamens jiujitsu die eind januari plaatsvonden in de Sporthal van Beverwijk slaagden Tyrel Meije en Sven van Ommeren voor hun 1e dan jiujitsu. Na een technisch examen dat beoordeeld werd door diverse examinatoren kregen zij te horen dat zij geslaagd waren. Na afloop van het examen tekenden de jiujitsuka’s hun diploma en kregen zij de felbegeerde zwarte band omgeknoopt.

Save the Date: 21ste Boersmastage
De Boersmastage is voor jiujitsuka’s een historisch begrip en een traditioneel en nationaal evenement. Voor de 21ste keer organiseert de NGCJJ voor alle jiujitsuka’s (vanaf
