Algemene Ledenvergadering

De Algemene Ledenvergadering (ALV) zal plaatsvinden op 14 maart 2022. De vergadering zal naar alle waarschijnlijkheid digitaal via Teams plaatsvinden. Dit zal gezien de huidige maatregelen later bekend worden gemaakt. Tijdens de ALV blikken de leden van de bondsraad, het districtsbestuur en de commissies terug op het jaar 2021 en leggen zij verantwoording af over hun activiteiten aan de vergadering.

Er zullen tevens 3 verkiezingen plaatsvinden: 1 voor een vacante plek binnen het districtsbestuur en 2 voor 2 vacante plekken binnen de bondsraad. De vacature van het districtsbestuur kan hier bekeken worden. Voor de bondsraad zijn we op zoek naar een portefeuillehouder breedtesport en een plaatsvervangend lid. Informatie over deze vacante plekken kan opgevraagd worden bij de voorzitter van de bondsraad, Paul van Grieken, via br.voorzitter.jbnnh@gmail.com. Reageren kan tot uiterlijk 10 februari a.s.

Leden die aangesloten zijn bij een JBN school/vereniging in Noord-Holland kunnen de ALV bezoeken. 1 lid per school/vereniging heeft namens de school/vereniging stemrecht. Hiervoor dient het mandaat ingevuld te worden. Het stemmen wordt toegepast bij verkiezingen voor bijvoorbeeld de leden van de bondsraad of het districtsbestuur of omtrent een vraagstuk. Daarnaast kunnen leden vragen stellen aan de aanwezige leden; er zijn ook afgevaardigden van de het bondsbestuur van de JBN aanwezig.

De vergaderstukken zullen uiterlijk maandag 14 februari hier geplaatst worden en gemaild worden naar de scholen en verenigingen binnen Noord-Holland.

Mocht u voor die tijd een vraag willen indienen om te behandelen tijdens de ALV, dan kunt u deze opsturen naar de secretaris van het district via nh@jbn.nl.

Relevante documenten